Hjerteforeningen i Næstved

Hjerteforeningen i Næstved er landets 5. største lokalafdeling under Hjerteforeningen med knap 2800 medlemmer.

Vi er en forholdsvis nystartet bestyrelse, og vi arbejder på at få sat flere forskellige aktiviteter i gang.

I februar 2016 startede vi 2 hold Hjertemotion op. Vi holder til i Happy2fitness på Marskvej hver tirsdag og onsdag.  Holdene bliver undervist af vores dygtige fysioterapeut Tina, som styrer træningen så alle får pulsen op, men også så alle kan følge med. Efter en times træning hygger vi med kaffe, frugt og småkager.

Vi har planlægger at starte op med flere Hjertecafeer og blodtryksmålinger i løbet af 2017 og ud over disse arrangementer vil I kunne møde os rundt i kommunen, hvor vi gerne stiller vores lille pavillon op til diverse arrangementer.

For at kunne lykkes med disse arrangementer til gavn og glæde for alle vore medlemmer, samt alle som har brug for at tale med os, vil vi opfordre alle som har tid og lyst til at hjælpe os nogle timer en gang imellem, til at melde sig som frivillig. Vi har brug for alle som vil hjælpe. I kan finde vores kontaktoplysninger i menupunktet ‘Kontakt’

VELKOMMEN I HJERTEFORENINGEN I NÆSTVED